Mimpi Ngeri Selama 7 Tahun Akhirnya Berakhir

Assalamualaikum & Salam Sejahtera, Kehadiran sebiji jerawat di muka sudah cukup untuk memporak-perandakan kehidupan seorang gadis. Apatah lagi jika satu muka penuh dengan jerawat. Masa depan seolah-olah gelap, keyakinan diri hilang, malu bergaul dengan orang ramai, dan macam-macam lagi. Macam cerita New York Skin Solution pula gamaknya, bukan? Para lelaki, ini bukan dinamakan gedik atau […]

Shaklee Collagen Powder Kolagen Terbaik Di Pasaran

Shaklee Collagen Powder

Assalamualaikum & Salam Sejahtera, Kolagen adalah struktur protein yang utama di dalam semua badan mamalia. Kolagen berasal dari perkataan Kolla, perkataan Greek untuk gam. Ia adalah serat yang kuat yang menjalin seluruh badan untuk kekuatan dan sokongan faktual yang bersama-sama “memegang badan”. Kolagen merupakan protein yang paling banyak dalam badan dan terdapat dalam pelbagai jenis di seluruh tubuh. […]

Kulit Cantik Dan Gebu Persis Emma Maembong

Kulit Emma Maembong Cantik

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,   Kalau ditanya, wanita mana yang tidak ingin kulit muka yang putih melepak dan gebu persis Emma Maembong? Wanita mana yang tak mahu kulit kelihatan kemerah-merahan bila disinari dengan pancaran matahari? Tanpa perlu mengenakan mekap tebal melindungi segala noda-noda hitam pada kulit wajah. (Emma Maembong tak kena matahari pun kulit putih kemerah-merahan, jeles […]

Kulit Halus Seperti Kulit Telur Tanpa Dipinta

Kulit Muka Seperti Kulit Telur

Assalamualaikum & Salam Sejahtera, Semalam terjumpa dengan seorang kawan lama. Kawan seperjuangan, kawan susah senang sedari zaman bujang-bujang lagi. Sebenarnya dia pun salah seorang downline Shaklee saya. Kebetulan dia ada pesanan vitamin Shaklee masa tu, jadi ada juga kesempatan berjumpa dengan dia setelah sekian lama tidak berjumpa. Memandangkan jumpa pun pada waktu kerja, selit-selit pada […]

Jangan Percaya Kebaikan Set Berpantang Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,   Jangan percaya kebaikan set berpantang shaklee….. apa kessss??? Adakah Set Berpantang Shaklee yang ibu-ibu sekalian ambil selama ini tidak berkesan seperti yang diuar-uarkan selama ini??? Adakah kita semua TERTIPU???   Fuhh.. Fuhh.. Tarik nafas dalam-dalam.. Jangan panik.. Saya belum habis cakap lagi.. Mana mungkin saya sanggup menipu anda semua.. Yang […]

38 Pengguna Berkongsi Manfaat ESP Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,   Manfaat ESP Shaklee Untuk Kebaikan Sejagat Sebelum ini saya dah ceritakan mengenai Kebaikan ESP Shaklee Yang Menjadikannya Produk Paling Laris, tapi mungkin ada yang masih belum dapat ‘memprosesnya’ selagi belum melihat sendiri kebaikan yang boleh diperolehi daripada ESP Shaklee ini (tetapi mencuba dan merasai sendiri kebaikannya adalah yang terbaik *wink*).  Oleh […]

ESP Shaklee Bantu Kesuburan: Alternatif Kepada Clomid?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,   Tiada yang lebih bahagia buat saya selain mendapat tau pelanggan tetap saya berjaya hamil selepas beberapa bulan mengambil suplemen Shaklee. Pada asalnya dia mengamalkan suplemen Shaklee untuk menurunkan berat badan di samping memperbetulkan masalah haid yang tidak normal.     Selepas berjaya menurunkan berat badan, dia kemudiannya menumpukan usaha untuk […]

Testimoni Set Kesuburan Shaklee: 6 Berjaya Hamil!!

Berjaya Hamil Dengan Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,   Testimoni Set Kesuburan Shaklee Tengah-tengah sibuk saya menghousekeeping gallery handphone saya, membuang mana yang patut, saya terjumpa dengan testimoni-testimoni pelanggan saya yang mengambil Set Kesuburan Shaklee. Alhamdulillah, rupa-rupanya sepanjang lapan bulan saya bergelar SID, saya telah berjaya ‘menghamilkan’ 6 orang. Pada saya ini adalah antara kejayaan-kejayaan manis saya bersama Shaklee.   Bukan […]

Set Kecantikan Shaklee Untuk Kulit Bertahun-Tahun Lebih Muda

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,   Setelah sekian lama tidak bersiaran, akhirnya hari ni terjumpa kembali sentuhan-sentuhan magis untuk menulis. Hahaha.. Magis la sangat kan.. ^o^   Apa khabar pembaca momsavenues semua? Semoga semakin sihat cantik berseri-seri. Alhamdulillah kini semakin ramai yang memilih untuk cantik daripada dalam dan luar. Seringkali kita dengar tentang kuasa vitamin, mineral dan nutrien […]

Alfalfa Yang Mengancam (Kacip Fatimah Moden)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,   Ops! Maaflah, entri kali ini agak berbaur 18SX. Entri malam jumaat katanya. Hehe… Tapi inilah hakikatnya bonus yang dirasakan oleh pengamal-pengamal Alfalfa.   Alfalfa mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran […]