Cara Paling Mudah Untuk Menang Iphone6 Seumur Hidup Saya

Menang iphone6

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

 

Apabila tahu tentang cabaran iphone5s yang dianjurkan oleh denaihati.com, saya cuma mampu menelan air liur sahaja kerana tahu dengan komitmen yang mampu saya berikan. Tugasan yang diberikan memerlukan komitmen yang tinggi, berbaloi dengan hadiah lumayan yang ditawarkan. Ada beberapa peringkat tapisan yang perlu dilalui oleh peserta. Tahniah kepada peserta yang begitu gigih turut serta dalam cabaran ini. I salute uols. Mungkin bukan rezeki saya kali ini.

Dan bagaikan orang mengantuk disorongkan bantal, saya terima pula satu lagi cabaran iphone daripada super upline kami, Master Zainul Anuar & Lyna Noh. Kali ini lebih menarik, kerana menawarkan iphone6 sebagai hadiah dan cabaran adalah sangat mudah. Sangat mudah untuk hadiah yang sangat menarik ini. Dan tidak keterlaluan kalau dikatakan ini adalah cabaran paling mudah untuk menang iphone6 yang pernah saya jumpa seumur hidup saya.

Menang iphone6
Menang iphone6 dengan cara yang paling mudah

Terliur sangat tengok iphone6 ni. Doakan saya berjaya, kerana niat nak hadiahkan iphone6 ni untuk ayah saya.

Jadi, Bagaimana Cara Mudah Untuk Menang Iphone6 Ini?

 

Hanya perlu menulis entri berkaitan dengan video di bawah. Senarai video akan bertambah dari masa ke semasa untuk memberi anda lebih banyak pilihan video dan peluang untuk menang. Kalau entri tak berkaitan pun tak apa, yang penting video tersebut ada ditepekkan di mana-mana di dalam blog anda. Dan blog paling banyak memberi referral untuk video-video tersebut akan dipilih sebagai pemenang. Mudah bukan? TAPI nanti dulu.. hanya ahli Shaklee yang berdaftar di dalam group kami sahaja yang layak untuk turut serta dalam cabaran ini. Cara nak berdaftar jadi ahli pun sangat mudah, cuma perlu membayar yuran keahlian seumur hidup RM75 (termasuk postage).

Cuba klik video-video di bawah, agak mudah bukan cabaran ini? Kerana kebanyakan video adalah sangat dekat dihati. Video-video tersebut menampilkan penyelesaian kepada masalah-masalah yang sering terjadi di sekeliling kita.

 

Menyusu Anak Pramatang Memang Mencabar, Apa Yg Perlu BUAT?

 

Anak Kurus Kering & Selalu Sakit Di Taska, Apa Nak BUAT?

 

Dia Peer Counselor Laktasi, Tapi Masih Buat INI

 

Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat

 

Masih banyak masa, cabaran ini berlangsung sehingga 31hb Disember 2014. Peluang sangat tinggi, kerana senarai yang berada di kedudukan TOP 10 sekarang ini pun masih lagi berubah-ubah. Masih terlalu awal untuk membuat spekulasi pemenang cabaran iphone6 ini.

TOP10 Cabaran Iphone6
Alhamdulillah, tersenarai di dalam carta TOP10

 

Amacam, berani nak cabar diri?

37 Comment

  1. good luck! insyaAllah.. ada rezeki guna iphone6 tu nanti.. 🙂
    Jom baca entri terbaru deq noor 10 Fakta Tentang Adelaide South AustraliaMy Profile

    1. BLOK 67 A2 TINGKAT BAWAH JALAN SINGAPURA 90000 SANDAKAN SABAH

  2. tahniah, bukan mudah nak bersaing dengan blogger lain 🙂
    Jom baca entri terbaru Ikhwan Fahmi Pengenalan Latihan Separa Perubatan Gred U29My Profile

    1. Masih belum menang lagi ni.. Hihi.. Doakan saya ye.. 🙂

      1. Fakrul Haikal says: Reply

        Harap-harap sya dapat lah iphone itu aminnn

  3. Good luck!

    Memang best kalau dapat iPhone percuma ni.

    Mesti boleh bertambah laju bisnes nanti 😀
    Jom baca entri terbaru Sya Isya Derma Mangsa Banjir 2014 Sambil Belajar Buat Duit OnlineMy Profile

    1. Insya Allah.. Lagi semangat kan nak buat kerja online.. 🙂

  4. Selamat mendapatkan gajet idaman. Usaha tangga kejayaan. 🙂
    Jom baca entri terbaru akubiomed Bila anak dara dapat kasut gedik merah jambuMy Profile

    1. Terima kasih atas doanya. Tapi belum rezeki saya pula lagi.. 🙂

  5. nur edlyn fardini says: Reply

    i want to give this iphone to my papa

  6. nur edlyn fardini says: Reply

    ya allah ya tuhan kami ku mahu menang iphone 6 ini aminn…ya rabbul alamin

    1. Amin.. Insya Allah boleh.. ☺️

    2. Sharizatul Aina Binti Shaharin says: Reply

      Seumur hidup saya x pernah dpt peraduan2 sebegini.. Saya telah berbyk kli ditipu untuk menang iphone.. Tapi, dah x dak rezeki nk wat camna?? Redha je la apa yg belaku..

  7. Amin

  8. Aniessa Syazwani says: Reply

    Harap² dpt iphone tuh……hihihi

  9. insyaallah rezeki ku ..aminn

  10. Boleh percaya ke?

    1. Ini contest lama sis.. Alhamdulillah, kawan saya Zarith dah menang pun..

  11. syameem adriana says: Reply

    harap dapat Telefon idaman saya iPhone 6 dah lama saya mengidam nak iPhone 6 insyaallah.. harap saya dapat doakan saya ye..amin….

  12. Dapat. Iphone

  13. siti nurhabibah bt mohd faizal says: Reply

    Ibu bersalin hahaha

  14. Aliza binti draman says: Reply

    Cara menang iphone 6s untuk anak umur 11 tahun

  15. nurnazwin binti yusman says: Reply

    Terbaik lah

  16. al hidaya nafisa says: Reply

    saya ingin memenangi ipon tolong saya ipon saya hilang jadi susah saya nk buat kerje

  17. najwamanalina says: Reply

    Saya nak sangat menang iphone 6plus ni..saya nk hadiah kan iphone ni kpada ayah sya sempena hari jadi dia..

  18. teringin nak pakai iphone6 .

  19. Peraduan ni dah tamat.. Boleh cuba lain kali mana tau ada anjuran lagi..

    1. Muhammad Airel Zareef Bin Mohd Irwan says: Reply

      Please saya nk satu

      1. Kena tunggu next contest pula Airel

  20. Muhamad Amirul Ilham Bin Razale says: Reply

    saya cuma mampu menelan air liur sahaja kerana tahu dengan komitmen yang mampu saya berikan. Tugasan yang diberikan memerlukan komitmen yang tinggi, berbaloi dengan hadiah lumayan yang ditawarkan. Ada beberapa peringkat tapisan yang perlu dilalui. Saya tidak mampu. Saya tahu saya bukan setanding itu..Tahniah kepada peserta yang begitu gigih turut serta dalam cabaran ini. Mungkin bukan rezeki saya untuk merasakan pengalaman menggunakan iphone 6..

  21. Nurul artirah bt azmi 48,kampung batu tiga dalam,jalan jeniang, gurun kedah

    1. Saya tak pos iphone dear ?

  22. Kau lah dpt iphone?????

  23. Sye nk cube mne thu ad rezeki rye nnt gune iphone

  24. Nak iPhone 6 😢😢😢😢tak dk org nak bagi hmmmmmmm ya Allah tlong la hamba mu ini yg nak kan iPhone dlm masa raya ni 2017

Leave a Reply

CommentLuv badge