Cara Dapatkan Produk Shaklee Pada Harga Diskaun

Cara Dapatkan Produk Shaklee Pada Harga Diskaun

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

 

Kalau sebut pasal PENJIMATAN / DISKAUN, saya pasti ramai yang teruja. Siapa yang tidak mahu kan? Dapat harga yang lebih murah daripada harga biasa!! Saya antara yang tidak mahu ketinggalan bila melibatkan perihal diskaun. Walau kena tunggu tiga bulan semata nak dapatkan harga lebih murah, saya sanggup tunggu, macam tawaran pisau giant sebelum ini. =)

Promosi Pisau Giant
Alhamdulillah, saya berhasil dapat 4 bilah pisau keluaran German. Kupas bawang pun rasa berkobar-kobar bila guna pisau ni. Sharp & Precise! Hehe..

 

Cara Dapatkan Produk Shaklee Pada Harga Diskaun Sehingga 15-20%!!

Bagi pengguna tegar Shaklee, yang belum menjadi ahli, pasti sudah sedia maklum, Shaklee telah mengetatkan perlaksanaan penjualan produk Shaklee hanya pada HARGA RUNCIT. Jika didapati ada pengedar yang menjual di bawah harga runcit, tindakan tatatertib akan diambil serta-merta.

Jadi, bagaimana cara dapatkan Produk Shaklee Pada Harga Diskaun Sehingga 15-25%?? Jawapannya mudah je, daftar jadi ahli Shaklee yang sah kerana harga ahli jauh lebih murah daripada harga runcit. PENJIMATAN SEHINGGA 15-25%!! Gambar di bawah adalah jadual harga setiap vitamin Shaklee bagi pembelian untuk bukan ahli.

 

cara dapatkan Produk Shaklee Pada Harga Diskaun Sehingga 15-20%

 

Penjimatan yang anda akan dapat (contoh sahaja) sekiranya anda membeli Set Berpantang Shaklee dengan mendaftar keahlian bersama Shaklee:-

Harga Runcit

Harga Ahli

Penjimatan

Harga Set Berpantang Shaklee RM596 RM470

RM126

 

Jimat RM126, iaitu PENJIMATAN SEHINGGA 21%!! Dengan pembayaran yuran keahlian serendah RM65, yang mempunyai tempoh validity seumur hidup, ianya adalah sesuatu tawaran yang sangat menarik untuk dilepaskan. Malahan, ianya lebih menarik daripada tawaran keahlian jusco. Kad ahli Jusco pun mengenakan yuran tahunan sebanyak RM12 jika ingin kekal sebagai ahli. Itupun, bukan dapat diskaun produk Jusco sangat pun, cuma setakat 3-5% atau kumpul mata ganjaran yang 95% daripada kita tidak pernah tebus sampai keahlian tamat!

Langsung berbeza dengan keahlian Shaklee, bukan sekadar jimat 20% tetapi juga tiada sebarang yuran tahunan sama sekali seumur hidup! Bayangkan jika umur anda 30 tahun dan purata jangka hayat kita sekitar 70 tahun, anda tidak perlu bayar satu sen sekalipun sepanjang 40 tahun jadi ahli Shaklee. Kalau diambil kira RM12 yuran tahunan Jusco sebagai kayu pengukur, anda dah jimat RM480!

Ini belum lagi masuk cerita kelebihan yang anda akan dapat sekiranya anda menjadikan Shaklee untuk menjana pendapatan sampingan.

BONUS SHAKLEE

 

Menarik bukan?? Lagi tinggi belian, lagi tinggi bonus yang anda akan terima. Dijadikan cerita ada kawan-kawan, rakan sepejabat, saudara mara buat tempahan produk Shaklee dengan anda, maka makin masyuklah bonu$$ anda. Yang paling seronok, Shaklee membuat pembayaran bonus dipertengahan bulan di saat bulan tua, saat ramai yang dompet makin kempis. =)

Secara kesimpulannya, adalah SUPER UNTUNG & JIMAT jika anda mendaftar sebagai ahli Shaklee walaupun cuma untuk kegunaan sendiri dan tak hingin pon nak berbisnes.

Tapi buat anda yang mencari cara menjana pendapatan yang terbaik, dengan risiko yang paling rendah, sertailah kami. Anda akan diajar untuk “melangkah” sehingga anda mampu berlari sehingga ke puncak jaya.. =)

JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG!!

2 Comment

  1. nor aini nordin says: Reply

    how does gst affect the product prices ?

    1. Hai Nor Aini.. All Shaklee will have to charge gst in all of its product.. However, Shaklee Distributor which does not GST registered could not charged gst to the customer.. So the price still maintain at retail price if you buy from SID..

Leave a Reply

CommentLuv badge